måndag 22 juni 2009

Solen och sommaren äntligen här!

Igår (söndag) var vi på familjeutflykt till Järla sjö. Ett nybyggt område brevid Järla sjön, det ligger mellan Nacka Forum och Sickla. Jag hade hört att det skulle vara fint men det var ännu bättre! Jag är helt såld, här vill jag verkligen bo nästa gång jag flyttar! Dock kommer det väl dröja tills William är 15 år innan jag vågar släppa iväg honom själv i området för att jag skulle vara rädd att han skulle ramla i vattnet och drunkna!!

Idag har vi först varit i parken på förmiddagen och på eftermiddagen gick vi bort till Långsjön. Tänkte att William kanske ville doppa fötterna lite. Jag stoppade i stortån och tyckte det var kallt, det tyckte inte William han ville bada. Så nu har William badat i sjön för första gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar