måndag 6 juli 2009

Gotland

Nu är vi sedan några dagar tillbaka från Gotland. Borta bra men hemma bäst om man säger så!
Vi hade det bra på Gotland, vädret växlade mellan sol och moln så det var perfekt!
Vi strosade mycket runt inne i Visby, det är så fantastiskt fint. William gillade att åka vagn på kullerrstenarna, det hoppade bra! Vi besökte flera lekplatser, roligaste lekplatsen var den i Almedalen tyckte William. Det var mycket folk i Almedalen eftersom att det var Almedalsveckan. Såg lite politiker kändisar också. Vi var även på Tofta stranden, mormor var den enda som badade, jag och william var badkrukor.

På Gotland tappade jag först mobilen, vi ringde upp den, en ärlig person svarade och jag fick tillbaka den. På båten hem försvann min kamera, vet inte om jag tappat den eller om den är stulen. Hoppas på att jag bara tappat den på båten, ska ringa hittegodsavdelningen imorgon, så håll tummarna för att den finns där! Hälften av Gotlands fotona har jag iallafall tankat över på dator innan kameran försvann så de ska jag uppdatera med vid tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar